جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش

 کادر گفتگوی پاپ آپ OtoplastyOpen

جراحی زیبایی بینی – همچنین به عنوان جراحی زیبایی گوش شناخته می شود – روشی برای تغییر شکل ، موقعیت یا اندازه گوش ها است.

ممکن است اگر نگران باشید که گوش شما تا چه اندازه از سرتان بیرون می رود ، ممکن است که اوپوپلاستی داشته باشید. اگر گوش یا گوش شما به دلیل آسیب دیدگی یا نقص هنگام تولد دچار اختلال در شکل ظاهری شود ، ممکن است otoplasty را نیز در نظر بگیرید.

بعد از رسیدن گوش به اندازه کامل – معمولاً بعد از سن ۵ سالگی – از طریق بزرگسالی می توان از هر نوع سلولی استفاده کرد. در بعضی موارد ، جراحی در اوایل ۳ سالگی انجام می شود.

اگر کودکی با گوش های برجسته و برخی مشکلات دیگر در شکل گوش متولد شده است ، ممکن است اسپلینت با موفقیت این مشکلات را در صورت شروع بلافاصله پس از تولد اصلاح کند.

چرا تمام شد

ممکن است otoplasty را در نظر بگیرید:

• گوش یا گوش شما خیلی دور از سر شما می چسبد

• گوش های شما متناسب با سر شما بزرگ است

• از جراحی گوش قبلی ناراضی هستید

برای بهینه سازی تقارن ، معمولاً روی هر دو گوش انجام می شود.

بعد از رسیدن گوش به اندازه کامل – معمولاً بعد از ۵ سالگی ، عمل جراحی بینی در هر سنی قابل انجام است.

جراحی گوش گوش محل گوش شما را تغییر نمی دهد و توانایی شنیدن شما را تغییر نمی دهد.

خطرات

Otoplasty خطرات مختلفی از جمله:

• زخم در حالی که زخم ها دائمی هستند ، به احتمال زیاد در پشت گوش یا در خلال گوش شما پنهان می شوند.

• عدم تقارن در قرار دادن گوش. این ممکن است در نتیجه تغییرات در روند بهبودی رخ دهد. همچنین ، جراحی ممکن است عدم تقارن از قبل موجود را با موفقیت اصلاح کند.

• تغییر در احساس پوست. در حین otoplasty ، تغییر مجدد گوش شما می تواند به طور موقت بر روی احساس پوستی در ناحیه تأثیر بگذارد. به ندرت ، تغییرات دائمی است.

• مشکلات بخیه. بخیه های مورد استفاده در ایجاد شکل جدید گوش ممکن است به سطح پوست برسد و نیاز به برداشتن آن وجود دارد. این می تواند باعث التهاب پوست آسیب دیده شود. در نتیجه ، ممکن است شما نیاز به جراحی اضافی داشته باشید.

• جذب بیش از حد. اتوپلاستی می تواند باعث ایجاد پرده های غیر طبیعی شود که باعث می شود گوش ها به پشت بسته شوند.

مانند هر نوع جراحی دیگر ، اتوپلاستی خطر خونریزی ، عفونت و واکنش منفی به بیهوشی را به همراه دارد. همچنین ممکن است یک واکنش آلرژیک به نوار جراحی یا سایر مواد مورد استفاده در طی یا بعد از عمل وجود داشته باشد.

چگونه آماده می کنید

مشاوره برای جراحی زیبایی بینی

در ابتدا ، با جراح پلاستیک در مورد otoplasty صحبت خواهید کرد. در اولین ملاقات ، جراح پلاستیک شما به احتمال زیاد:

• تاریخچه پزشکی خود را مرور کنید. آماده پاسخگویی به سؤالات در مورد شرایط پزشکی فعلی و گذشته ، به ویژه هرگونه عفونت گوش باشید. در مورد هر دارویی که اخیراً مصرف کرده اید و همچنین جراحی هایی که انجام داده اید صحبت کنید.

• یک معاینه بدنی انجام دهید. برای تعیین گزینه های درمانی ، پزشک گوش شما را معاینه می کند – از جمله قرار گیری ، اندازه ، شکل و تقارن آنها. پزشک ممکن است از سوابق پزشکی خود نیز از گوش های شما عکس بگیرد.

• درباره انتظارات خود صحبت کنید. توضیح دهید که چرا می خواهید Otoplasty و آنچه از نظر ظاهر بعد از عمل به آن امید دارید. اطمینان حاصل کنید که خطرات ، مانند احتراق احتمالی را درک کرده اید.

اگر شما کاندید خوبی برای جراحی گوش و بینی هستید ، پزشک ممکن است توصیه کند که از قبل برخی مراحل را برای تهیه آماده کنید.

مواد غذایی و داروها

به احتمال زیاد باید از آسپرین ، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی جلوگیری کنید که می تواند خونریزی را افزایش دهد.

اقدامات احتیاطی دیگر

سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند روند بهبودی را کند کند. اگر سیگار می کشید ، پزشک توصیه می کند که سیگار را قبل از عمل و در طول بهبودی متوقف کنید.

همچنین ، حتماً برنامه هایی را برای شخصی تهیه کرده است که شما را پس از عمل به خانه رانندگی کند و برای اولین شب بهبودی در کنار شما بماند.

آنچه انتظار دارید

قبل از عمل

جراحی زیبایی بینی می تواند در بیمارستان یا یک مرکز جراحی سرپایی انجام شود.

گاهی اوقات این عمل با آرام بخش و بی حسی موضعی انجام می شود ، که تنها بخشی از بدن شما را بیشمار می کند. در موارد دیگر ، بیهوشی عمومی – که شما را بیهوش می کند – ممکن است قبل از عمل انجام شود.

در طول عمل

تکنیک های Otoplasty بر اساس نوع اصلاح مورد نیاز متفاوت هستند. تکنیک خاصی که جراح پلاستیک شما انتخاب می کند ، محل برش ها و زخم های ناشی از آن را تعیین می کند.

پزشک شما ممکن است برش بخورد:

• روی قسمت پشت گوش خود قرار دهید

• در داخل چین های داخلی گوش های خود قرار بگیرید

بعد از انجام برش ، پزشک ممکن است غضروف و پوست اضافی را از بین ببرد. او سپس غضروف را در موقعیت مناسب قرار می دهد و با بخیه های داخلی آن را ایمن می کند. برای بستن برش ها از بخیه های اضافی استفاده می شود.

این عمل به طور معمول حدود دو ساعت طول می کشد.

بعد از عمل

بعد از جراحی گوش ، گوش شما برای محافظت و پشتیبانی در بانداژ پوشانده می شود.

به احتمال زیاد احساس ناراحتی و خارش خواهید کرد. طبق توصیه پزشک از داروهای ضد درد استفاده کنید. اگر داروهای ضد درد مصرف می کنید و ناراحتی شما بیشتر می شود ، سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید.

برای اینکه فشار را از گوش خود دور نگه دارید ، از خوابیدن در کنار خود خودداری کنید. همچنین سعی کنید بیش از حد بر روی برش ها مالش ندهید و یا نیروی بیش از حد را وارد نکنید. پیراهن یا پیراهن دکمه دار را با یقه های گشاد در نظر بگیرید.

چند روز پس از اتوپلاستی ، پزشک باندهای شما را جدا می کند. گوش های شما احتمالاً متورم و قرمز خواهد شد. شما باید دو تا شش هفته یک نوار سر گشاد بپوشید که گوش شما را می پوشاند. این به شما کمک می کند تا هنگام چرخیدن در رختخواب ، گوش خود را به سمت جلو نکشید.

در مورد چه موقع – یا اگر – بخیه های شما برداشته شود با پزشک خود مشورت کنید. بعضی از بخیه ها به تنهایی حل می شوند. سایر افراد باید در هفته های بعد از عمل در مطب پزشک خارج شوند.

از سرگیری فعالیتهای روزانه مانند حمام کردن و فعالیت بدنی ، از پزشک خود سؤال کنید.

نتایج

پس از برداشتن بانداژ ، متوجه تغییر فوری در ظاهر گوش های خود خواهید شد. این تغییرات دائمی است.

اگر از نتایج خود راضی نیستید ، در مورد احتمال جراحی تجدید نظر با جراح خود مشورت کنید.

Download Premium WordPress Themes Free
Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=
download redmi firmware
Download WordPress Themes Free
ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=