درمان چین و چروک های پوست و گردن

درمان چین و چروک های پوست و گردن

درمان چین و چروک های پوست و گردن

درمان چین و چروک های پوست و گردن

لیفت گردن روشی است که پوست و ماهیچه های گردن را محکم و صاف می کند. نام پزشکی این یک روش پلاسمی است. این روش پوست صاف و بدون چروکی در گردن ایجاد می کند، بنابراین ظاهری جوانتر به شما می بخشد.

درمان چین و چروک های پوست و گردن  -دکتر عباسی
درمان چین و چروک های پوست و گردن

جراح اغلب این عمل را در کنار سایر جراحی های صورت مانند لیفت صورت یا لیفت ابرو انجام می دهد. در زیر خلاصه ای از لیفت گردن آورده شده است که اطلاعات کلی در مورد این روش را در اختیار شما قرار می دهد.

چه نتیجه ای از لیفت گردن می توان گرفت؟

در بسیاری از افراد، اولین علائم پیری در اطراف صورت و گردن ظاهر می شود. پوست اطراف فک و گردن می تواند شروع به از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و گودی کند و ممکن است چین و چروک ها شروع به نشان دادن کنند. لیفت گردن می تواند این مشکلات را برطرف کرده و ظاهر فک و گردن شما را بهبود بخشد. بنابراین، لیفت گردن می تواند:

  • ظاهر پوست گردن خود را بهبود ببخشید.
  • پوست شل را از دور گردن جمع کند.
  • چربی اضافی را از گردن خارج کنید.
  • چین و چروک و خطوط موجود در گردن را کاهش دهید.
  • یک گردن جوان تر و شاداب تر داشته باشید.

به طور کلی، لیفت گردن می تواند به شما در رسیدن به ظاهری جوان تر و شاداب تر کمک کند، تا بتوانید هرچه جوان تر به نظر برسید!

جراحی چین و چروک های گردن بطور(دائمی)-دکتر عباسی
درمان چین و چروک های پوست و گردن

تکنیک لیفت گردن

برای انجام لیفت گردن، جراح باید پوست و بافت نرم گردن را جدا و مجدداً تنظیم کند. به طور معمول، جراح همچنین از لیپوساکشن برای از بین بردن چربی اضافی استفاده می کند. به طور کلی این یک عمل جراحی نسبتاً ساده است که دو تا چهار ساعت طول می کشد. طول عمل نیز بستگی به این دارد که شما تحت عمل جراحی دیگری قرار دارید یا خیر. بیشتر اوقات این کار با جراحی صورت انجام می شود.

چرا می خواهید گردن خود را لیفت کنید؟

برای بسیاری از افراد، تأثیرات پیری را دوست ندارند. برخی از اولین علائم بارز پیری می توانند در اطراف ناحیه فک و گردن ظاهر شوند. این ممکن است به صورت پوست خاردار یا چین و چروک باشد. در نتیجه، این می تواند باعث شود شما پیرتر از آنچه احساس می کنید به نظر برسید. اگر این مورد نگرانی شماست، ممکن است لیفت گردن را انجام دهید.

کاندیداهای لیفت گردن احساس خواهند کرد که ظاهر گردن باعث می شود که آنها خسته و پیر به نظر برسند. لیفت گردن می تواند به برطرف کردن علائم پیری کمک کند، بنابراین باعث می شود جوان تر و شاداب تر به نظر برسید.

بهترین کاندیداها برای لیفت گردن چه کسانی هستند؟

برای دستیابی به بهترین نتیجه، کاندیداهای لیفت ایده آل که دارای ویژگی های مناسبی هستند از این روش قابل بهبودی است. ویژگی هایی که لیفت گردن می تواند آنرا اصلاح کند شامل موارد زیر است:

  • پوست گشاد و شل شده اطراف گلو.
  • چین و چروک در گردن.
  • جوزها (چربی یا پوست اضافی در زیر چانه).
  • چربی بیش از حد یا پوست گردن.
  • علاوه بر این، بهترین نامزدهای لیفت گردن موارد زیر را دارند:
  • خاصیت ارتجاعی پوست

در حالت ایده آل، بیماران باید دارای پوستی باشند که به خوبی کشیده شود تا بتواند مطابق با موقعیت جدید آن باشد. اگر پوست شما خیلی تنگ یا نازک است، ممکن است پس از اصلاح و تنظیم مجدد به حالت جدید خود برگردد.

سلامت عمومی خوب قبل از هر عمل جراحی مهم است. شرایط جدی پزشکی، BMI بالا و سیگار کشیدن همه می تواند خطر بروز عوارض را افزایش دهد. بنابراین، کاندیداهای لیفت ایده آل حداقل ۶ هفته قبل از عمل، سیگار کشیدن را باید متوقف کنند. جراح شما همچنین توصیه خواهد کرد که قبل از عمل به یک وزن پایدار و سالم برسید.

عمل لیفت گردن چگونه انجام می شود؟

جراحی چین و چروک های گردن بطور(دائمی)-دکتر عباسی
درمان چین و چروک های پوست و گردن

اگر نمی دانید چه انتظاری را دارید، جراحی ممکن است کاملاً اضطراب آور باشد. بنابراین، دانستن اینکه چه روشی در لیفت گردن انجام می شود ممکن است به تسکین اضطراب شما در مورد جراحی کمک کند.

خود لیفت گردن روشی نسبتاً ساده است. با این حال، پس از بحث در مورد بهترین گزینه ها برای شما با جراح ، ممکن است تصمیم گرفته باشید که سایر روشها را همزمان انجام دهید، مانند لیفت صورت. این بدان معناست که عمل جراحی طولانی تر خواهد شد. صرفنظر از این، در کل روش لیفت گردن می تواند چیزی بین ۲ تا ۵ ساعت طول بکشد.

در روز عمل، مراحل زیر را طی می کنید:

رضایت

انجام هر نوع جراحی نیاز به رضایت شما دارد. قبل از انجام عمل جراحی لیفت گردن، رضایت خود را در قالب امضا در فرم رضایت نامه می دهید. ممکن است این کار را در روز عمل یا هنگام ارزیابی قبل از عمل انجام دهید. با امضای فرم رضایت نامه شما موافقت می کنید که تحت عمل جراحی لیفت گردن قرار بگیرید، بنابراین باید در مورد مزایا و خطرات این روش کاملاً آگاه باشید. اگر در مورد آن مطمئن نیستید، قبل از امضای فرم رضایت از جراح خود سؤال کنید.

بیهوشی

به محض اینکه لباس بیمارستانی می پوشید و آماده جراحی می شوید، به اتاق بیهوشی می روید. در اینجا متخصص بیهوشی، بیهوشی شما را انجام می دهد. قبل از روز عمل با جراح خود صحبت خواهید کرد که از کدام مورد بیهوشی استفاده خواهید کرد. بیهوشی عمومی باعث می شود که شما در طول عمل بخوابید تا چیزی در مورد عمل جراحی متوجه نشوید و یا به خاطر نیاورید.

یک بی حسی موضعی محل درمان را بی حس می کند تا شما هیچ دردی نداشته باشید و در کنار این یک داروی آرام بخش به شما داده می شود تا به شما در ایجاد آرامش کمک کند. هر دو گزینه کاملاً بی خطر هستند، بنابراین انتخاب هر کدام از آنها تا حد زیادی به اولویت شخصی شما بستگی دارد.

برش

قبل از اینکه جراح شما هرگونه برش را انجام دهد، آنها منطقه درمان را کاملاً تمیز می کنند تا خطر عفونت کاهش یابد. سپس آنها برش های احتیاطی را در زیر چانه و پشت گوش شما ایجاد می کنند. اندازه برش بستگی به میزان و تکنیک عمل جراحی دارد. دو روش اصلی به شرح زیر است:

گردن

این روش عمدتاً بر روی از بین بردن پوست اضافی تمرکز دارد. جراح پوست اضافی اطراف گردن را برداشته و از بین می برد. برای برخی از بیماران، برداشتن اضافی پوست به تنهایی ممکن است برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود کافی باشد. جراح سپس پوست را بر گردن مجدداً پیوند می دهد و آن را در جای خود بخیه می دهد و ظاهری نرم تر به گردن می بخشد.

چه موقع بعد از عمل می توانم موهایم را بشویم و حمام کنم؟

شما باید ۴۸ ساعت بعد از عمل لیفت گردن خود دوش بگیرید. با این حال، این یک شکل کلی است و شما باید به توصیه های دقیقی که توسط جراح به شما داده می شود گوش دهید. آنها همچنین به شما دستورالعمل نحوه شستشو و مراقبت از زخم را ارائه می دهند تا به خوبی بهبود یابد.

به عنوان مثال، جراح شما ممکن است یک پماد آنتی بیوتیک به شما بدهد تا بعد از دوش گرفتن استفاده کند. پس از خیس شدن حتماً بخیه ها را خشک کنید. اگر برای خشک کردن موهای خود نیاز به استفاده از سشوار دارید، آن را در حالت خنک نگه دارید. در آخر، هنگام مسواک زدن موهایتان از اطراف ناحیه تحت درمان، مراقبت کنید.

چه زمانی احساس راحتی می کنم و می توانم در رویدادهای مهم بعد از عمل شرکت کنم؟

ممکن است ابتدا در مورد ظاهر گردن بعد از عمل احساس ناراحتی کنید. دلیل این امر تورم و کبودی بعد از عمل خواهد بود و ممکن است منطقه قرمز به نظر برسد. میزان تورم و کبودی و مدت زمان ماندگاری آن بسیار متغیر است. برای بعضی از

افراد، کبودی به سرعت محو می شود، در حالی که در برخی دیگر، مدت طولانی تر می تواند ادامه یابد.

با این حال به طور کلی، تورم و کبودی باید بعد از هفته اول برطرف شود. بنابراین، به احتمال زیاد، شما ۴ هفته احساس راحتی خواهید کرد، تا این مدت تمام تورم و کبودی باید به طور کامل برطرف شود.

نتایج من تا چه مدت ادامه خواهد داشت؟

جراحی چین و چروک های گردن بطور(دائمی)-دکتر عباسی
درمان چین و چروک های پوست و گردن

روند پیری حتی بعد از جراحی به ناچار ادامه خواهد داشت. بنابراین،نتایج یک لیفت گردن دائمی نیست. با این وجود، اگر مواظب بدن خود باشید، لیفت می تواند بسیار طولانی مدت باشد. این به معنای این است که سیگار نکشید و گردن خود را در معرض آفتاب بیش از حد قرار ندهید. وقتی خارج از خانه هستید،ضد آفتاب و کلاه بپوشید، روزانه از  مرطوب کننده استفاده کنید و آب زیادی بنوشید. اگر این کارها را انجام دهید، می توانید اثرات لیفت گردن خود را به مدت ۱۰ سال و بیشتر حفظ کنید.

عوارض سیگار کشیدن، مواد مخدر و الکل در جراحی لیفت گردن چیست؟

ما به شما توصیه می کنیم حداقل ۶ هفته قبل از عمل سیگار را ترک کنید. همچنین باید مصرف الکل خود را قبل از عمل محدود کنید زیرا این می تواند بر نتیجه عمل جراحی تأثیر بگذارد. استعمال دخانیات و نوشیدن الکل احتمال بروز عوارض حین و بعد از لیفت گردن شما را افزایش می دهد. به ویژه، دخانیات می تواند مدت زمان لازم برای بهبودی زخم های شما را به تاخیر بیاندازد، بنابراین آنها را مستعد ابتلا به عفونت می کند.

اگر داروهایی مانند ایبوپروفن، ویتامین E و برخی مکمل های گیاهی مصرف می کنید، ممکن است لازم باشد که قبل از عمل برخی از این موارد را متوقف کنید. دلیل این امر این است که آنها دارای خاصیت رقیق شدن خون هستند و می توانند خطر خونریزی شما را در حین عمل افزایش دهند. در صورت لزوم جراح شما در طول مشاوره در مورد سایر داروها با شما صحبت خواهد کرد.

Download Nulled WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download Premium WordPress Themes Free
Premium WordPress Themes Download
online free course
download lava firmware
Free Download WordPress Themes
free download udemy course