جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

افرادی که به طور ژنتیکی چاق هستند و صورت چاقی دارند ممکن است از همان کودکی هم غبغب داشته باشند. همچنین افرادی که در دوران بزرگسالی دچار افزایش وزن می شوند

جراحی -زیبایی -غبغب به -صورت-(دائمی)-دکتر عباسی
جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

بیماری های مختلف نیز یکی از دلایل اشکال در توزیع چربی در نواحی مختلف بدن افراد می شود. قسمت زیر چانه یکی از نواحی بدن می باشد که گاها ممکن است چربی به طور غیرعادی در آن جمع شود و باعث ایجاد غبغب شود. از علل بوجود آمدن غبغب می توان به گردن کوتاه و چانه عقب اشاره کرد که درجاتی از تجمع چربی در زیر چانه بوجود می آورد در نتیجه فرد را دارای غبغبی برجسته می کند.

همیشه ورزش و کاهش وزن چربی های اضافی همه نواحی بدن را از بین نمی برد یکی از این نواحی غبغب می باشد. بوجود آمدن غبغب به لحاظ زیبایی تاثیری تا حدی ناخوشایند میگذارد. به همین علت برخی افراد به دنبال رفع غبغب خود هستند.

راه های رفع غبغب

امروزه روش ها و دستگاه های مختلفی در حوزه پزشکی برای رفع غبغب وجود دارد مانند لیزر لیپولیز، مزوتراپی و لیفتینگ چانه و هایفوتراپی . در ادامه به توضیح درباره این روش ها می پردازیم.

رفع غبغب با لیفتینگ چانه

یکی از راه های از بین بردن غبغب، لیفتینگ چانه است. در این روش در قسمت جلو و پشت لاله گوش برش هایی ایجاد شده و سپس چربی های اضافی خارج می شود.
مدت زمان عمل لیفتینگ گردن یا چانه دو ساعت می باشد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. و فرد همان روز مرخص می شود. پس از انجام لیفتینگ چانه یک بانداژ شل فورا روی ناحیه تخت عمل بسته می شود. این بانداژ را می توان دو روز پس از عمل لیفتینگ چانه جدا کرد.

کمی ورم و کبودی در ناحیه زیر چانه بوجود می آید که به خودی خود از بین می رود.زمان برداشتن بخیه ها یک هفته پس از درمان می باشد. بعد از برداشتن بخیه ها جای بخیه ها قرمز و ضخیم است، اما با گذشت زمان تورم و قرمزی پوست ناحیه عمل کمرنگ شده و به سختی قابل تشخیص است.بیمار نتیجه عمل لیفتینگ چانه خود را معمولا پس از سه ماه مشاهده می کند که این نتیجه دائمی است.

جراحی -زیبایی -غبغب به -صورت-(دائمی)-دکتر عباسی
جراحی زیبایی غبغب به صورت(دائمی)

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ، یک روش ایمن است که با وادارکردن بافت‌های افتاده‌ی پوست به تولید کلاژن باعث لیفتینگ و کشیده شدن پوست می شود. در این روش نخ‌هایی نازک و قابل جذب (شبیه به آنچه در بخیه‌های پزشکی استفاده می‌شود) با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز در زیر پوست قرار می‌گیرند. این نخ‌های کاشته شده در زیر پوست، زخم‎‌های کوچکی را ایجاد می‌کنند که باعث تولید کلاژن و انقباض بافت بدن می‌شوند. پس از ۶ ماه این نخ‌ها جذب بدن شده و کلاژن‌های‌ جدیدی را به جای خود باقی می‌گذارند.

این عمل معمولاً با بی‌حسی موضعی و به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. عوارض جانبی این عمل کمی تورم و کبودی است که معمولا ظرف مدت ۲ تا ۳ روز از بین می رود و بیمار پس از آن قادر است به زندگی عادی خود بازگردد.

بیمار نتایج عمل لیفت با نخ را بعد از ۶ ماه و پس از تشکیل کلاژن اطراف نخ‌ها مشاهده میکند و نتیجه عمل تا ۲ الی ۳ سال پس از عمل ادامه خواهند داشت

درمان غبغب با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر هم یکی دیگر از روش های غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است. در این روش، لیزر که طول موج بالایی دارد به محل مورد نظر تابانده می شود. در نتیجه تابیده شدن لیزر، بافت زیر پوست تحریک شده و پوست شل، جوان می شود.

هایفوتراپی برای رفع غبغب

در روش هایفوتراپی(HIFU) یا امواج متمرکز اولتراسوند با شدت بالا، انرژی به طور متمرکز به لایه های زیرین پوست منتقل می شود و با افزایش کلاژن سازی در زیر پوست بهترین و ایمن ترین راه رفع غبغب به شمار می رود.نتیجه افزایش ساخت کلاژن علاوه بر از بین بردن غبغب باعث جوانسازی پوست هم می شود.

روش غیر‌جراحی و غیرتهاجمی هایفوتراپی ظرف یک دوره‌ی دو تا سه ماهه موجب رفع افتادگی پوست و تولید کلاژن در پوست می‌شود. هرچند روش هایفوتراپی را نمی‌توان جایگزین روش جراحی دانست اما این روش می‌تواند در درمان افتادگی خفیف پوست بسیار موثر و مفید باشد.

همزمان داشته باشند و برخی از افراد به طور ارثی این ویژگی ظاهری را از والدین خود به ارث برده‌اند:

  1. شل شدن عضله پلاتیسما
  2. داشتن چربی اضافه در ناحیه گردن
  3. عقب‌رفتگی

جراحی رفع غبغب

جراحی رفع غبغب چگونه انجام می‌شود؟

برای درمان غبغب ابتدا یک برش در زیر چانه ایجاد می‌شود. محل ایجاد برش به نحوی است که به راحتی پنهان می‌شود.

سپس پوست گردن کنار زده می‌شود تا چربی‌های زیر آن آشکار شوند.

در صورتی که چربی اضافه در این ناحیه وجود داشته باشد، یا مستقیما با تیغ جراحی جدا می‌شود و یا به کمک لیپوساکشن رفع غبغب  استخراج می‌شود. در صورتی که عضله پلاتیسمای بیمار دچار شل‌شدگی شده باشد، این عضله نیز با بخیه‌هایی سفت می‌شود.

محکم کردن این عضله باعث می‌شود که پوست گردن به خوبی به سمت بالا کشیده شود. در صورتی که چانه بیمار دچار عقب‌رفتگی باشد، برای او ایمپلنت چانه قرار داده می‌شود تا شکل چانه برجسته‌تر شود.

محل برش‌های جراحی لیپوساکشن  با استفاده از بخیه‌های قابل جذب دوخته می‌شود.

سپس یک پوشش کشی مخصوص روی گردن شما قرار داده می‌شود که به گردن شما فشار وارد می‌کند (تا گردن شکل جدید خود را حفظ کند) و لازم است این پوشش کشی مخصوص تا چند هفته پس از جراحی، پوشیده شود.

مزایای جراحی رفع غبغب

مزایای فیزیکی جراحی رفع غبغب عبارتند از:

  • مشخص شدن زاویه بین صورت و گردن
  • از بین رفتن غبغب
  • کاهش حجم و از بین بردن چربی‌های اضافه‌ی گردن

آیا شما کاندید مناسبی برای عمل رفع غبغب هستید؟

جراحی رفع غبغب برای افرادی از تمام سنین که از مشکل داشتن غبغب رنج می‌برند، ایده‌آل است. البته جراحی رفع غبغب برای کسانی که پوست صورت آنها در ناحیه خطوط فکی دچار افتادگی شده و می‌خواهند در واقع این مشکل را رفع کنند، مناسب نیست. این دسته از بیماران احتمالا کاندید جراحی لیفت صورت هستند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن برای رفع غبغب چیست؟

لیپوساکشن رفع غبغب نیز یک روش جراحی برای از بین بردن غبغب است، مشکلی برای بسیاری از افراد مایه‌ی شرمندگی و خجالت زدگی است.

لیپوساکشن رفع غبغب باید توسط یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه انجام شود.

در این روش چربی‌ها اضافه زیر چانه استخراج می‌شوند. برخی افراد انجام ورزش را برای از بین بردن غبغب پیشنهاد می‌کنند اما متاسفانه این کار در از بین بردن غبغب موثر نیست.

جراحی -زیبایی -غبغب به -صورت-(دائمی)-دکتر عباسی
جراحی زیبایی غبغب(دائمی)

لیپوساکشن برای رفع غبغب چگونه انجام می‌شود؟

پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ی تکنولوژی لیپوساکشن رفع غبغب با کانولای میکرو انجام شده است، باعث شده که امروزه انجام لیپوساکشن برای رفع غبغب بسیار آسان‌تر باشد. ریکاوری بیمار پس از لیپوساکشن رفع غبغب نیز، نسبت به گذشته، بسیار سریع‌تر است.

از آنجایی که اندازه کانولای مخصوص لیپوساکشن رفع غبغب بسیار باریک است و قطر آن کمتر از ۲ میلیمتر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن رفع غبغب ، برش بسیار کوچکی در گردن ایجاد می‌کنند.

از آنجایی که اندازه کانولای مخصوص لیپوساکشن رفع غبغب بسیار باریک است و قطر آن کمتر از ۲ میلیمتر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن رفع غبغب ، برش بسیار کوچکی در گردن ایجاد می‌کنند.

به لوله‌ی باریکی که برای انجام لیپوساکشن به زیر پوست فرستاده می‌شود، کانولا گفته می‌شود. جراح ابتدا ناحیه مورد نظر ر به صورت موضعی بی‌حس می‌کند و سپس لیپوساکشن را انجام می‌دهد.

در روش جدید لیپوساکشن رفع غبغب، میزان خونریزی و خطر آسیب به بافت‌های بدن بسیار کمتر است. روش کم تهاجمی دیگر عمل لیپوماتیک برای رفع غبغب است.

مراقبت‌های بعد از لیپوساکشن رفع غبغب

هرچند برای انجام لیپوساکشن  رفع غبغب تنها بیحسی موضعی اعمال می‌شود و بیمار تقریبا بلافاصله بعد از لیپوساکشن رفع غبغب می‌تواند فعالیت کند، اما معمولا به بیمار توصیه می‌شود که بین ۲ تا ۳ روز بعد از انجام این عمل، به خودش استراحت بدهد.

البته در این زمان می‌توان فعالیت‌های سبک را بدون هیچ مشکلی انجام داد. ممکن است ناحیه مورد نظر ورم خفیفی داشته باشد که به سرعت برطرف می‌شود. جراح احتمالا از شما می‌خواهد که تا چند روز یک نوار کشی مخصوص به چانه خود ببندید تا فشار ملایمی ‌به ناحیه لیپوساکشن شده وارد شود و چانه و گردن شما شکل جدید خود را بهتر حفظ کند. بعد از معرفی روش جدید لیپوساکشن رفع غبغب، انجام جراحی لیفت صورت به منظور رفع غبغب تقریبا منسوخ شده است.

در موارد معدودی، روش لیپوساکشن رفع غبغب همزمان با لیزر جوانسازی انجام می‌شود تا ظاهر غبغب و افتادگی پوست به بهترین نحو، برطرف شود. روش‌های نوین لیپوساکشن تقریبا با هیچ خطر و عوارضی همراه نیستند.

Download Best WordPress Themes Free Download
Download Nulled WordPress Themes
Download Premium WordPress Themes Free
Download Nulled WordPress Themes
free download udemy course
download intex firmware
Premium WordPress Themes Download
udemy course download free