جراحی زیبایی بینی … آیا این فقط برای زنان است؟

جراحی زیبایی بینی … آیا این فقط برای زنان است؟

جراحی زیبایی بینی … آیا این فقط برای زنان است؟

جراحی زیبایی بینی یکی از روشهای رایج و قابل قبول جراحی پلاستیک در جامعه است ، زیرا یک فرآیند ساده است ، که در مدت زمان کوتاهی مقیاس های صورت را تغییر می دهد و ظاهری متفاوت و جدید به آن می بخشد.

جراحی زیبایی بینی … آیا این فقط برای زنان است؟

جای تعجب نیست که جراحی زیبایی بینی یکی از روشهای رایج و قابل قبول جراحی پلاستیک در جامعه است. این کار بیهوده نیست ، بلکه بیشتر به این دلیل است که یک فرایند ساده است ، که در مدت زمان کوتاهی مقیاس های چهره را تغییر می دهد و ظاهری متفاوت و جدید به آن می بخشد.

جراحی زیبایی بینی همچنین از ابتدای ده سالگی توسط زنان و مردان جوان در نسل نوجوانان انجام می شود.
از نظر عملی ، این یکی از معدود جراحی های زیبایی است که هر دو جنس به طور یکسان و در همه سنین از آن لذت می برند ، و این ناشی از اهمیت بینی به نمای صورت و از این واقعیت است که از ده سالگی می توان جراحی را انجام داد.

جراحی -زیبایی -غبغب به -صورت-(دائمی)-دکتر عباسی

من در مورد این مرحله فکر می کنم ، بنابراین چگونه می توانم همیشه:


برای جراحی زیبایی بینی ابتدا باید با یک جراح پلاستیک متخصص در زمینه جراحی زیبایی بینی صحبت کنید. در طول جلسه ، جراح داخل و خارج بینی را معاینه می کند ، آن را اندازه گیری می کند و نسبت آن را با بقیه صورت بررسی می کند. همچنین مشکلات مربوط به سپتوم بینی را بررسی می کند. بعد ، او درباره آنچه شما دوست ندارید سؤال می کند ، و چگونه می خواهید بینی شما به نظر برسد.

بعد از اینکه پزشک انتظارات شما را شنید ، گزینه های مختلفی برای تغییر بینی ، گاهی اوقات با استفاده از تصویربرداری رایانه ای ارائه می دهد. همه اینها مطابق انتظارات شما با واقعیت است.

صحت روند چیست؟


باید در نظر داشت که اگرچه تصاویر شبیه سازی دقیق هستند ، اما عمل جراحی بینی ۱۰۰٪ دقیق نیست و در طی عمل جراحی می توان مشکلاتی را کشف کرد که این امر مانع از انجام جراح آنچه در تصویربرداری شبیه سازی به شما نشان داده شده است.
بعد از برنامه ریزی برای جراحی ، جراح خطرات جراحی (خونریزی یا سایر علائم احتمالی) و آماده سازی هایی را که باید قبل از عمل از قبیل قطع سیگار کشیدن ، متوقف کردن داروها و موارد دیگر توضیح دهید.

جراحی بینی به مدت دو ساعت تحت بیهوشی کامل انجام می شود و می تواند به دو روش مختلف انجام شود:

روش اول: پزشک برش های داخلی بینی ایجاد می کند ، که از بروز زخم های خارجی جلوگیری می کند.

روش دوم: ترک ها داخلی هستند و برش خارجی نیز وجود دارد که جای زخم را در پایه بینی می گذارد. در طی عمل جراحی ، جراح فضایی بین پوست ، استخوان و غضروف ایجاد می کند ، به طوری که می تواند به موقعیتی برسد که به او اجازه دهد حجاری ، شکسته ، مجعد یا برداشتن یک تکه استخوان ، غضروف یا بافت را انجام دهد. سپس پوست به جای خود بازگردانده می شود.

روش اول فرآیند – هنگامی که ترک ها داخلی هستند – خلاء را تشکیل می دهند و پوست ، غضروف و استخوان را از هم جدا می کنند.
در روش دوم ، در مقابل ، پوست نیز بلند شده و از بینی جدا می شود.

توضیح این نکته مهم است که بین جراحی در آقایان و خانمها تفاوت اندکی وجود دارد. از آنجایی که پوست یک مرد ضخیم تر و سفت تر است ، بنابراین تلاشی برای تشکیل بینی طبیعی تر و البته بینی بزرگتر است به گونه ای که ظاهری زنانه به آن داده نمی شود. اما در خانم ها ، شکل بینی آسان است زیرا پوست آنها نرم و الاستیک است.

بعد از عمل جراحی بازیگران روی بینی قرار می گیرند که باید دو هفته آن را بگذارید. همچنین تامپون هایی در بینی قرار می گیرند که خونریزی را برای یک یا دو روز جذب کنند.
بازگشت به زندگی عادی ده روز پس از عمل و فعالیت بدنی حدود یک ماه بعد از عمل امکان پذیر است. نتایج نهایی عمل جراحی شش ماه پس از عمل ظاهر می شود.

Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
download udemy paid course for free
download micromax firmware
Download Best WordPress Themes Free Download
free download udemy course