انواع مدل جراحی زیبایی بینی

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

 ۱۹ می ۲۰۲۰  مدیریت  اخبار ، مقالات ، عمل بینی

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

همه مراجعین به جراحان زیبایی بینی دوست دارند بعد از عمل یک بینی زیبا و مطلوب و شیک داشته باشند. اما بینی زیبا و شیک چه نوع بینی است؟

تفاوتی بین مردان و زنان وجود دارد؟

ترکیب سایر اجزای صورت مانند چشم ها، گوش ها، لب ها و چانه و… تاثیری بر شکل بینی مطلوب آن فرد خواهد داشت؟

آیا نوع بینی اولیه از جهت اینکه استخوانی، غضروفی یا گوشتی باشد بر روی شکل بینی بعد از عمل بینی موثر است؟

آیا مدل بینی مورد پسند شخص می تواند عملکرد تنفسی مطلوبی داشته باشد؟

در پاسخ باید گفت همه موارد ذکر شده باید در مدل بینی هر فرد خاص مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بینی زیبا و متناسب با سایر اجزای چهره و متناسب با جنسیت فرد ایجاد کردکه همزمان عملکرد تنفسی و بویایی طبیعی داشته و در طولانی مدت موجب ایجاد زحمت و مشکلات تنفسی در فرد نشود.

انواع مدل جراحی زیبایی بینی

: جراحی زیبایی بینی باید طوری انجام شود که بینی عمل شده با سایر اجزای صورت متناسب بوده و در نگاه اول ظاهر مصنوعی و غیر طبیعی را در چشم بیننده تداعی نکند. اکثر مراجعین به مطب دکتر ابراهیمی خواهان مدل بینی طبیعی یا نیمه فانتزی هستند که در زیر توضیح داده می شود.

۱- عمل بینی طبیعی:

اکثریت آقایان و نیز بسیاری از خانم ها این مدل بینی را می پسندند. منظور از بینی طبیعی این است که اشکالات ظاهری بینی مانند قوز بینی، افتادگی نوک بینی، انحراف ظاهری، پهنای نوک بینی به نحوی وضع شوندکه بینی در عین حال که زیبا تر و شکیل تر می شود، ظاهری به اصطلاح “عملی” و “مصنوعی” پیدا نکند.

به عبارت دیگر اگر شخصی بعد از عمل بینی شخص را ببیند متوجه عمل جراحی زیبایی در وی نخواهد شد.

البته طبیعی بودن به معنای باقی ماندن مقداری از اشکالات اولیه و بزرگی بینی نیست بلکه به معنی تناسب کامل بینی با سایر اجزای صورت و باقی نماندن عوارض ظاهری جراحی مانند جای بخیه، فرو رفتگی زیاد در ناحیه پشت و پره های بینی و کوچک تر از حد شدن سوراخ های بینی می باشد.

بینی های طبیعی علاوه بر حفظ تناسب اجزای صورت عموما از عملکرد بهتری برخوردار هستند و سلامتی شخص بعد از عمل جراحی حفظ خواهد شد.

۲-عمل بینی نیمه فانتزی

تقریبا نیمی از خانم های متقاضی عمل جراحی زیبایی بینی خواهان بینی نیمه فانتزی هستند.

منظور از بینی نیمه فانتزی مدلی است که ضمن حفظ تناسب سایز و شکل بینی با سایر اجزای صورت نوک بینی کمی از حالت طبیعی سربالاتر و قوس پشت بینی نیز کمی بیشتر باشد.

در این مدل پهنای بینی از روبرو و سایز سوراخ ها نیز کمی از حالت طبیعی باریکتر خواهد بود.

در این مدل نیز بینی ظاهر غیر طبیعی و “عملی” ندارد نوک بینی بیش از حد بالا نرفته و ظاهر به اصطلاح “خوکی” پیدا نمی شود و همچنین قوس پشت بینی به حالت “سرسره ای” تبدیل نمی شود.

مدل نیمه فانتزی هر چند مقداری کوچکتر و ظریف تر از مدل طبیعی است اما باید به خاطر داشت که عملکرد تنفسی بینی ممکن است به اندازه مدل طبیعی، کاملا مطلوب نباشدهر چند اکثریت مطلق افرادی که توسط دکتر ابراهیمی تحت این نوع عمل جراحی قرار می گیرند نیز عملکرد تنفسی طبیعی و راحت دارند.

۳- مدل های غیر طبیعی بینی:

برخی از متقاضیان عمل جراحی زیبایی بینی خواهان مدل های غیر طبیعی بینی هستند. از مشخصات این مدل ها بالا رفتن زیاد نوک بینی، قوس بیش از اندازه در پشت بینی فرو رفتگی زیاد ناحیه پره های بینی و کوچک شدن زیاد سایز بینی است.

این موضوع شاید در کوتاه مدت و به خصوص در سنین کمتر برای برخی مطلوب باشد ولی در دراز مدت موجب نارضایتی و گاهی انگشت نما شدن شخص شده و بعد از چند سال این افراد به دنبال عمل ترمیم و اصلاح شکل “غیر طبیعی” بینی خود خواهند بود.

به علاوه اکثر این افراد دچار مشکل تنفسی و بویایی خواهند شدکه عوارض ناشی از این عمل “غیر اصولی” را مضاعف خواهد کرد.

Download Best WordPress Themes Free Download
Download Best WordPress Themes Free Download
Download WordPress Themes Free
Free Download WordPress Themes
download udemy paid course for free
download micromax firmware
Download Best WordPress Themes Free Download
udemy paid course free download